16 Ocak 2011

SELMA ER-GAYRİMENKUL DANIŞMANINIZ



İSTANBUL-ANADOLU YAKASI'NDA;


KADIKÖY,
KOZYATAĞI 19 MAYIS MAHALLESİ,
KIZILTOPRAK-SUADİYE BÖLGESİ'nde

Sahibinden SATILIK/KİRALIK Konut/ işyeriniz varsa veya arıyorsanız görüşelim.

Gayrimenkulünü satmak / kiralamak veya Gayrimenkul almak isteyen birisini tanıyor musunuz?

Beni Gayrimenkul Danışmanı olarak tavsiye eder misiniz?

İstanbul Avrupa ve İstanbul dışındaki Gayrimenkul taleplerinizle ilgili bütün RE/MAX Ofisleri ve Gayrimenkul Danışmanları ile paylaşım yapabiliyorum.

**RE/MAX KALİTESİ VE SELMA ER FARKI İLE...

**SİZE, YAKINLARINIZA,İŞ YAPTIĞINIZ KİŞİLERE
    GAYRİMENKUL KONUSUNDA
    EN KALİTELİ HİZMETİ SUNMAK DİLEĞİYLE...

http://www.remax.com.tr/gayrimenkul-danisman-girisimci/1101/selma-er.htm


http://www.remax.com.tr/


SELMA ER
GAYRİMENKUL DANIŞMANINIZ
RE/MAX SAHİL FENERBAHÇE
selmaer@remaxsahil.com

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Hayırlı olsun, o taraflar bize uzak ama olursa mutlaka tavsiye edeceğim :))

bilge dedi ki...

Hayırlı olsun tüm akrabalarım anadolu yakasında konu ile ilgili bir konu olursa iletirim..
ben bodrum daki devre mülküme gidemiyorum onu satmayı düşünüyorum..sevgiler..