23 Ocak 2010

Gizem'ime mutlu yıllar..






































Bugün  24 Ocak 2010..

Güzel kızımın doğum günü..

Güzel kızım,iyi ki doğdun..

En büyük ödülüm oldun..

Doğum günün kutlu olsun..

Artık 17 oldun !!!

Seneye 18..

Sana doğum gününde dünya'nın tüm güzelliklerini hediye etmek isterdim..

Kalbimdeki en büyük sevgimi hediye ediyorum..

Sevdiklerin ve seni ençok sevenlerle birlikte sağlıklı,mutlu,başarılı,kaliteli bir yaşam diliyor,o güzel

yanaklarından öpüyorum..

annen..

4 yorum:

parka dedi ki...

Selmacım izin verirsen mutluluğuna ortak olup, yeğenimin doğum gününü bende kutlamak isterim. Sevgilerimle arkadaşım.

Ahmet

Selma Er dedi ki...

çok teşekkürler..

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Merhaba Selma hanım,
Bloğumu ziyaret edip iki de yorumla taçlandırmışsınız. Gerçekden çok mutlu oldum. Bloglarınızı tek tek gezeceğim.

Bu arada sevgili Gizem'ciğin de yeni yaşını kutluyor, tüm beklentilerinin gerçek olmasını diliyorum.

Sevgi ve selamlarımla. Güngör.

Selma Er dedi ki...

çok teşekkürler..