22 Şubat 2010

Müjdat Gezen'in 50.Sanat Yılı..

Değerli Sanatçı,Tiyatrocu;

Müjdat Gezen'in 50.Sanat Yılı kutlanıyor bugün..



Bu güne kadar çağdaş,Atatürk'çü çizgisini hiç bozmadan sanat hayatını başarı ile sürdüren değerli sanatçıyı

kutluyor,başarılarının devamını diliyorum..

Kendi çabaları ile kurduğu MSM-Müjdat Gezen Sanat Merkezleri'nde,Actor Studio'larında,Akşam

Okulları'nda ve Konservatuar'da bu güne kadar bir çok tiyatrocu ,sinemacı ,opera sanatçısı ve müzisen

yetiştirdi..

İhtiyacı olan gençlere burs verdi ve hala vermekte..

Benim kızım da 6.sınıfta iken bir yıl MSM'de piyano eğitimi aldı..

Müjdat Gezen'i sanata ve sanatçılara verdiği desteklerden dolayı bir kez daha kutluyorum..

Uzun yıllar sağlık ve başarı ile sanatsal faaliyetlerine devam etmesini diliyorum..

Alkışları hep devam etsin..

http://www.mujdatgezensanatmerkezi.com.tr/

3 yorum:

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Merhaba,
Bugün büyük ustayı alkışladığımız gibi yarın da kızınızı alkışlamak dileği ile sevgiler.

Selma Er dedi ki...

teşekkürler..kızım birkaç aydan beri gitar kursuna gidiyor..derslerden başka şeye zamanı yok..

GÜVEN SERİN dedi ki...

Büyük ustaya SELAM OLSUN. Malk-mülk sevdası yerine,insan sevdası,sanat sevdası taşıan adamı ayakta alkışlıyorum,seviyorum onu ben...

Saygılarımla