9 Şubat 2010

SELMA ER* FOTOĞRAFLARIM

BODRUM FOTOĞRAFLARI-1

Türkiye'nin her bölgesini,şehrini,kasabasını,denizini,taşını, toprağını çook seviyorum..

Ama en çok İstanbul'u ve Bodrum'u..

Bodrum'a ilk defa ünivesite öğrencisi iken 1977 yılında gittim..

O zamanlar gerçekten çok güzeldi..Koyları henüz bakir idi..Tekne gezisi yapmak çok zevkli idi..

Barlar sokağı bu kadar kalabalık değildi..

Arabalar Bodrum meydanına kadar girebiliyordu..

Eski jeepler dolmuş olarak kullanılıyordu..

Herşey çok daha ucuz idi..

Bodrum henüz bu kadar popüler değildi..

Türkbükü Sosyetesi diye birşey yoktu..

En önemlisi Zeki Müren orada yaşıyordu..

Sonradan çok bozuldu maalesef..

Yine de Bodrum'da ;

En çok Bodrum Kalesi'ni ve Bodrum Sualtı Arkeoloji Müzesi'ni seviyorum..

Müzedeki cam batığı salonunu,yıllardır Kale'de resim yapan değerli ressamımız Özer Hiçyılmaz'ı..

Tabii Bodrum'da tekne gezisini de..

Bodrum seyahatlerimde çok fotoğraf çekiyorum..

Bazı fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim..

bodrum kalesi


bodrum kalesi


bodrum'da tekneler..




Hiç yorum yok: