17 Mart 2010

ARKADAŞ



Bir kıvılcım düşer önce, büyür yavaş yavaş

Bir bakarsın volkan olmuş, yanmışsın arkadaş
Dolduramaz boşluğunu ne ana ne gardaş
Bu en güzel, bu en sıcak duygudur arkadaş
*
Ortak olmak her sevince, her derde, kedere
Ve yürümek ömür boyu, beraberce, el ele
Olmasın hiç o ta içten gülen gözlerde yaş
Bir gün gelip, ayrılsak bile seninle arkadaş
(Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş)
*
Evet arkadaş;kim olduğumu, ne olduğumu
Nerden gelip, nereye gittiğimi sen öğrettin bana
Elimden tutup, karanlıktan aydınlığa sen çıkardın
Bana yürümeyi öğrettin yeniden
El ele ve daima ileriye
Bir gün.
Bir gün birbirimizden ayrı düşsek bile
Biliyorum, hiçbir zaman ayrı değil yollarımız
Ve aynı yolda yürüdükçe
Gün gelir ellerimiz yine dostça birleşir
Ayrılsak bile kopamayız..

Melike Demirağ'ın bu en güzel şarkısı,

Sanki benim  ve 42 yıllık arkadaşım,en değerli dostum Meltem için yazılmış..

Biz,ikimiz;

Orta okul ve Lise'de 6 yıl boyunca  aynı sınıfta,aynı sırayı paylaştık..

Birlikte büyüdük..

Arkadaşım,Ankara'da bir üniversiteyi kazandığında çok ağlamıştım..O'na ''Arkadaş''şarkısının plağını hediye etmiştim..

Üniversite yıllarından itibaren arkadaşım Ankara'da okudu,evlendi,çalıştı,emekli oldu..

Halen Ankara'da ailesi ile birlikte yaşıyor..

Eşi ile birlikte çalışıyor..

İstanbul'a geldiği zaman veya ben Ankara'ya gittiğimde görüşebiliyoruz..

Tam 42 yıldan beri devam eden arkadaşlığımız,dostluğumuz benim en büyük şansım..

1 yorum:

didem dedi ki...

Ikinizde cok sanslisiniz.Hem sen onun gibi bir arkadasin oldugu icin, hem de o senin gibi vefali bir arkadasi oldugu icin cok sanslisiniz....Eski arkadaslar gibisi yok.Baginiz sevginiz gucluyse ne mesafe ne zaman engel olabilir.Birbirinizi goremeseniz de kalbiniz beraber...Cok guzel sey arkadaslik...Didem