27 Mart 2010

''DÜNYA TİYATROLAR GÜNÜ'' kutlu olsun..



27 Mart-DÜNYA TİYATROLAR GÜNÜ'nde tüm tiyatro sanatçılarının ve tiyatroya emeği geçen herkesin gününü kutluyorum..


Aramızdan ayrılan Tiyatro Sanatçılarımızı da rahmetle anıyorum..

Tiyatro'ya ve sanatçılarına gereken değerin verilmesini diliyorum..

Çocuklarımıza küçük yaşta tiyatro sevgisi, bilinci, bilgisinin verilmesini diliyorum.Onları Çocuk Tiyatrolarına götürmeliyiz.


Tiyatroya ilgisi, yeteneği ve hevesi olan çocuklarımıza drama ve tiyatro eğitimi aldırmalıyız..

Aslında, bence yaşam başlıbaşına bir tiyatro sahnesi...


Biz de o tiyatronun oyuncularıyız..

''Tiyatro Perdeleri''mizin hep açık kalması dileğiyle..


selma er.

3 yorum:

GÜVEN SERİN dedi ki...

Biraz iddialı bir söz ama; TİYATRO bir yaşam biçimimiz haline gelmeli derim.Çünkü tiyatro zaten bizim yaşamlarımızı bir oyun halinde tekrar bize gösterme sanatı değil midir?

Tiyatrosuz bir yaşam; başağrıları ile dolu bir yaşamdır diye düşünürüm..))

Saygılar

Selma Er dedi ki...

çok haklısınız..uzun zamandır tiyatroya gidemedim..acaba hergün başım ondan mı ağrıyor..ciddi söylüyorum..

didem dedi ki...

Tiyatro gibisi var mi?Ben de elimden geldiginde Ece ile Berk'i cocuk tiyatrolarina goturmeye calisiyorum.Kucuk yasdan severlerse hep oyle gider diye dusunuyorum.En son"Kral Ciplak"a gittik.Seyircilerden gonullu sordular Ece sahneye cikti.Cekinmeden nasil gitti hayret ettim hem de hosuma gitti.
Sevgiler.Didem